Επιλογές βραδινών γευμάτων με λίγες θερμίδες

Γράφει η Αγγελική Μυρογιάννη

Διαιτολόγος

 

 

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες οι περισσότεροι λόγο ζέστης ή λόγω του ότι επιθυμούν να έχουν μία γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια σωματικού βάρους επιλέγουν να αποφεύγουν να καταναλώσουν κάτι το βράδυ με αποτέλεσμα πριν τον ύπνο να αισθάνονται έντονα το αίσθημα της πείνας και να καταφεύγουν σε μη θρεπτικά τρόφιμα.

Φρόνιμο λοιπόν θα ήταν τουλάχιστον 2-3 ώρες πριν την βραδινή κατάκλιση να καταναλώνετε ένα θρεπτικό, γευστικό, εύκολο και γρήγορο ‘’γεύμα’’ με λίγες θερμίδες το οποίο θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις βραδινές σας επισκέψεις στο ψυγείο.

Ένα ισορροπημένο βραδινό πρέπει να αποτελείται από τρόφιμα που περιέχουν άμυλο όπως ψωμί ή φρυγανιές ή δημητριακά ολικής άλεσης, τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνη όπως τυρί, αυγό, κρέας, ψάρι και φρέσκα φρούτα ή λαχανικά εποχής.

 

Ενδεικτικά στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε: 10 επιλογές βραδινών γευμάτων με 250 θερμίδες.

1. Γάλα με δημητριακά & φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα

1 ποτήρι γάλα 0-1% λιπαρά με 1/2φλ. δημητριακά ολικής άλεσης χωρίς προσθήκη ζάχαρης & 1 μερίδα φρέσκο φρούτο εποχής ή 2κ.σ. σταφίδες ή 3 μέτρια δαμάσκηνα ή 2 μικρά σύκα

2. Τοστ με φιλέτο κοτόπουλο-κίτρινο τυρί & λαχανικά

2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με 1 λεπτή φέτα φιλέτο κοτόπουλο άπαχο & 1 λεπτή φέτα κίτρινο τυρί άπαχο & 1/2φλ. ωμά λαχανικά (μανιτάρια-πιπεριές-ντομάτα)

3. light Ατομική Πίτσα

1 μικρή πίτα αλάδωτη & 1 λεπτή φέτα γαλοπούλα άπαχη & 1 λεπτή φέτα κίτρινο τυρί άπαχο & 1/2φλ. ωμά λαχανικά (μανιτάρια-πιπεριές-ντομάτα)

4.Γιαούρτι με μέλι & ξηρούς καρπούς

1φλ. γιαούρτι 0-2% λιπαρά & 2κ.γ. μέλι & 4 μισά καρύδια ή 6 αμύγδαλα ή 6 φιστίκια κάσσιους ή 10 ανάμικτους ανάλατους ξηρούς καρπούς

5. Γιαούρτι με μέλι ή μαρμελάδα & φρούτο εποχής

1φλ. γιαούρτι 0-1% λιπαρά & 2κ.γ. μέλι ή 2κ.γ. μαρμελάδα & 1 μερίδα φρούτο εποχής

6. Κράκερ ή κριτσίνια με τυρί επιλογής

4 μικρά κράκερ ολικής άλεσης ή 2 μεγάλα κριτσίνια ολικής άλεσης & 1 κουτί σπίρτα τυρί επιλογής άπαχο

7. Τονοσαλάτα

2φλ. ωμά λαχανικά επιλογής ανάλαδα & 60γρ τόνος νερό σε κονσέρβα με 1κ.γ. ελαιόλαδο & 2 μικρές φρυγανιές ολικής άλεσης

8. Κοτοσαλάτα

2φλ. ωμά λαχανικά επιλογής ανάλαδα & 60γρ κοτόπουλο φιλέτο χωρίς λίπος με 1κ.γ. ελαιόλαδο & 1/2φλ. κρουτόν ολικής άλεσης

9. light Σαλάτα του σεφ

2φλ. ωμά λαχανικά επιλογής ανάλαδα & 1 λεπτή φέτα γαλοπούλα άπαχη & 1 λεπτή φέτα κίτρινο τυρί άπαχο & 1 μικρό αυγό βραστό & 1κ.γ. σος με χαμηλά λιπαρά

10. Χωριάτικη Σαλάτα

2φλ. ωμά λαχανικά επιλογής ανάλαδα & 2 κουτιά σπίρτα φέτα

 

 

 

 

 

Συντομογραφίες:

φλ. =φλιτζάνι τσαγιού

κ.γ.= κουταλάκι του γλυκού

κ.σ. = κουταλάκι της σούπας

γρ. = γραμμάρια

 

 

*Αγγελική Μυρογιάννη

Απόφοιτη Τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας Κρήτης

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6984458711-2251306808

Δ/νση: Ηλία Βενέζη 24-Μυτιλήνη